Microsoft Dynamics Business Central | BPO house

Bene didžiausias XXI a. iššūkis verslams – nuolat stebėti rinkos tendencijas, inicijuoti pokyčius ir eiti koja kojon su naujosiomis technologijomis. Technologijos sparčiai skverbiasi į visas pramonės sritis, tačiau jau aišku, kad inovatyviausios ir debesų kompiuterijos galimybes pasitelkusios įmonės jau geba patenkinti klientų poreikius realiuoju laiku, todėl lenkia konkurentus.

Naudojantis šiuolaikiška programine įranga atsiranda ir vis daugiau galimybių rinkti, sisteminti, saugoti, analizuoti duomenis bei atsižvelgiant į juos priimti sprendimus. Prie šių pokyčių prisideda technologijų gigantai, kaip, pavyzdžiui, „Microsoft“ koncernas, kasmet tobulindamas verslo valdymo sistemą „Dynamics 365 Business Central“ (ankstesnis jos pavadinimas – „Microsoft Dynamics Navision“). Taigi, kokia tai sistema, kokie jos privalumai ir ką daryti verslams, kuriuose svarbūs procesai tiesiog stringa, o darbai nevyksta taip efektyviai, kaip turėtų? 

„Microsoft Dynamics 365 Business Central“ – kas tai?

„Microsoft Dynamics 365 Business Central“ apibūdinimai yra įvairūs: tai verslo valdymo sprendimas arba tiesiog įmonės resursų planavimo programinės įrangos produktas, verslo aplikacijų šeimos dalis.

Šis sprendimas labiausiai orientuotas į įmones, „išaugusias“ savo apskaitos programas ir norinčias naudotis kur kas šiuolaikiškesne, patogesne, pažangesne programine įranga. „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ išpopuliarėjo dėl lengvos integracijos su kitomis įmonės naudojamomis sistemomis ir vykdomomis operacijomis.

Į šį sprendimą integruoti įmonės pirkimai ir pardavimai, finansai, tiekėjai, klientų aptarnavimas, operacijų valdymas (gamyba), taip pat verslo analitika – visos reikšmingiausios įmonės veiklos sritys. Programinė įranga padeda efektyviai planuoti procesus, generuoti pajamas bei užtikrina stabilų augimą.

„Microsoft Dynamics 365 Business Central“ pavadinimą žinome jau nuo 2018 metų. Iki tol vartotojams verslo valdymo sistema buvo žinoma  kaip „Microsoft Dynamics Navision“ (NAV). Ji gyvuoja jau daugiau nei tris dešimtmečius.

Startavus „365 Business Central“, „Microsoft“ reguliariai du kartus per metus išleidžia įmonės išteklių planavimo (angl. Enterprise Resource Planning, ERP) programinės įrangos naujinimus.

Diegdamas kiekvieną atnaujinimą, „Microsoft“ koncernas atsižvelgia į naudotojų atsiliepimus, tad įdiegtos funkcijos visiškai atliepia verslų poreikius.

Verslams aktualiausios „365 Business Central“ galimybės

Finansų valdymas ir apskaita.

Naudojantis „365 Business Central“ sujungiami visi įmonės finansiniai duomenys, pradedant pirkimais, pardavimais ir apskaita, baigiant klientų operacijomis ir atsargomis. Besinaudojantieji vienu pažangiausių „Microsoft“ produktų vartotojai turi galimybę stebėti realiuoju laiku vykstančius procesus bei atitinkamai į juos reaguoti. Taip pat jau įprastos funkcijos – ilgalaikio turto valdymas, finansinių ataskaitų formavimas ir kt.

Pardavimų valdymas.

Galimybė valdyti ir efektyvinti pardavimus – dar vienas iš verslo valdymo sistemos privalumų. Galima valdyti biudžetą, prognozuoti pinigų srautus, sąskaitas ir mokėjimus, stebėti, kokios prekės perkamos aktyviausiai, tad tokiu būdu galima dar labiau didinti pardavimus. Taip pat paprastai pardavimų dalį galima integruoti su CRM sprendimais.

Optimalus tiekimo grandinės valdymas.

„365 Business Central“ plačiai vertinama dėl galimybės valdyti įmonės atsargas. Atlikus nedideles integracijas patogiai galima stebėti atsargų likučius, gauti duomenų apie potencialius prognozuojamus pardavimus ir t. t. Sistema, identifikavusi, kad atsargos išseko, automatiškai generuoja naujus užsakymus iš tiekėjų. Beje, apskaičiuojamas ir galimas atsargų pristatymo laikas, kiti duomenys, tad verslas atsargų pristinga labai retai.

Biudžeto planavimas.

Naudojantis „365 Business Central“ paprasta suformuoti ir koreguoti įvairių projektų biudžetą. Biudžetas dažniausiai viršijamas dėl elementaraus negebėjimo įvertinti visų aplinkybių, netinkamo planavimo, į biudžetą neįtraukus visų dedamųjų. Taigi, programinė įranga leis suplanuoti išlaidas, numatys, kiek ir kokių resursų reikės, todėl tikimybė viršyti biudžeto lubas sumažėja iki minimalios.

Aptarnavimo gerinimas.

Į sprendimą integruota „Outlook“ sistema, taigi iškart gausite ir klientų užklausas, matysite mokėjimų apdorojimus, tad galėsite nedelsiant reaguoti į klientų poreikius (juk technologijų laikais pirkėjai taip pat tapo reiklesni operatyvesniam aptarnavimui).

Duomenų saugumas.

Šiuo metu, siekiant verslą iškelti į aukštumas, ne ką mažiau svarbu užtikrinti, kad įmonės duomenys būtų saugūs. Pasitelkus „365 Business Central“ galima valdyti prieigą prie įmonės duomenų, taip pat užtikrinti saugų prisijungimą prie pačios sistemos, taikant dvigubą autorizavimą (MFA). Vis dar pasitaiko atvejų, kai nutekinami net ir stambių įmonių klientų duomenys. Taigi, naudojantis šiuo inovatyviu „Microsoft“ verslo valdymo sprendimu paprasta apsaugoti konfidencialią informaciją.

Galimybė pasiekti duomenis iš bet kurios vietos.

Šiuolaikinis verslas yra mobilus, tad įmonės apskaitos programinė įranga turi būti pasiekiama iš bet kurio pasaulio kampelio, o ne vien tik prisijungus prie įmonės kompiuterių biure. Visus verslo procesus galima valdyti ir debesyje, ir vidinėje įmonės sistemoje naudojantis bet kuriuo įrenginiu. Be to, atnaujintus duomenis iškart mato visi prieigą turintys įmonės darbuotojai.

Galimybė atlikti integraciją su kitu populiariu „Microsoft“ produktu „Power BI“.

„Power BI“ yra debesų kompiuterijos sprendimas bei duomenų analizės modulis, atliekant integracijas lengvai susiejamas su pačia „Business Central 365“ ir kitomis įmonės sistemomis. „Power BI“ leidžia pasiekti ir analizuoti didelius informacijos kiekius, susijusius su įmonės pardavimais, išlaidomis, skirtingų padalinių veikla ir kt. Bene didžiausi įrankio privalumai – galimybė efektyvinti darbus ir išvengti rankinio žmonių darbo (t. y. taupyti žmogiškuosius išteklius).

„365 Business Central“ galimybės | BPO house

2023 m. įdiegti „365 Business Central“ naujinimai – ir atsižvelgus į vietines rinkas

>Besinaudojančių „Business Central 365“ vartotojų galimybės nuolat plečiamos. Lietuvoje plačiai diegiama ir naudojama W1 versija. Ji visiškai atitinka ne tik mūsų šalies verslo poreikius, bet ir teisės aktus, reglamentus.

Vienas pirmųjų 2023 m. naujinimų – įdiegta galimybė neatskaityti PVM mokesčio arba jį atskaityti iš dalies. Iki tol toks spendimas buvo pritaikytas tik kelių kitų Europos šalių rinkoms.

2023 m. įdiegtas „Release Wawe 2“ naujinimas – antrasis iš dviejų pagrindinių „Business Central“ atnaujinimų šiais metais. Jis suteikia daug naujų funkcijų, kad sistema naudotis būtų dar paprasčiau.

Diegiami vadinamieji kopilotai (angl. Copilot), paremti dirbtiniu intelektu. „Business Central“ jie padeda didinti darbo efektyvumą, optimizuoti procesus, sutrumpinti įvairioms užduotimis skirtą laiką, greičiau negu anksčiau priimti naujus vartotojus, taip pat suteikia galimybę naudotis „Business Central“ patogiau.

Kitas iš minėtinų 2023 m. funkcionalumų – galimybė duomenis auditui pateikti skirtingais formatais. Prireikus pateikti duomenis auditui, „Microsoft“ visą procesą suskirstė į du etapus: pirmiausia duomenys surenkami, po to įmonės duomenys susiejami pagal klasifikatorius, pateikiamus valstybės institucijoms. Tuomet sugeneruojami duomenų failai. Audito failo struktūrą šiek tiek gali lemti naudotojų lokacija (šalis): duomenys gali būti pateikiami skirtingais formatais.

„Microsoft“ išsikėlė tikslą suvienodinti funkcionalumus skirtinguose regionuose, tačiau kartu ir palikti specifines reikiamas funkcijas, kurios tam tikrose šalyse yra svarbios ir nepakeičiamos.

Verslo valdymo sistemos: kaip žinoti, kas tinka geriausiai?

Jeigu norite efektyvinti procesus įmonėje, auginti verslą ir didinti pardavimus, Jums patiems tikrai nebūtina ieškoti būdų, kaip tai realizuoti praktiškai. Kreipkitės į kompleksinius verslo sprendimus diegiančią „BPO House“: mes, naudodamiesi apskaitos programomis ir pažangiais analitikos įrankiais, klientams padedame sukurti idealiai jų poreikiais pagrįstas verslo valdymo sistemas. Jas mes kuriame, padedame įdiegti, integruojame efektyvius duomenų valdymo sprendimus, sprendžiame duomenų apdorojimo ir konvertavimo klausimus, užtikriname saugumą ir konfidencialumą.

Mūsų naudojami įrankiai – ne tik „Business Central 365“, bet ir „Microsoft Power BI“ – interaktyvus duomenų vizualizavimo programinės įrangos produktas, leidžiantis fiksuoti rinkoje vykstančius pokyčius, praturtinantis duomenų analizę ir lengvai integruojamas su „Excel“.

Galime įdiegti ir BSS ERP – paprastą, detalią ir įstatymų reikalavimus atitinkančią verslo valdymo sistemą, taip pat lengvai konfigūruojamą ir pagal Jūsų poreikius adaptuojamą verslo valdymo sistemą „Vecticum“. Visus įrankius ir robotus pritaikome prie Jūsų verslo poreikių, kad sutaupytumėte laiko ir savo veiklą galėtumėte vykdyti sklandžiai ir užtikrintai.