MŪSŲ KLIENTAI

Klientas A

Organizacija, turinti įmones visose Baltijos šalyse. Per mėnesį generuojamas pardavimo sąskaitų kiekis – virš 50 tūkst. Valdomas ilgalaikio turto vienetų kiekis – daugiau nei 2000, ir jis nuolatos kinta. Apskaitos operacijos yra sudėtingos, pvz., lizingas ir jo grafikai, draudimai ir draudiminiai įvykiai. Turime ne tik išmanyti visų trijų Baltijos valstybių mokestinę apskaitą, bet ir greitai valdyti informaciją. Įmonių grupė turi iki 5-6 darbo dienos pateikti rezultatus (ji priklauso biržoje listinguojamai bendrovei), taip pat teikti duomenis tarptautinėms audito kompanijoms bei konsoliduoti finansinius duomenis. Dirbama naujausioje „Microsoft“ apskaitos sistemoje – „Dynamics 365 Business Central“ (buvusi „Microsof Dynamics Navision“).

Klientas B

Tarptautinė organizacija, turinti savo paslaugų centrą Lietuvoje. Organizacijoje dirba beveik 400 aukštos kvalifikacijos specialistų. Jai “BPO House” teikiamos paslaugos: personalo dokumentų administravimas ir darbo užmokesčio skaičiavimas. Paslaugų šiai įmonei specifika: suminė darbo laiko apskaita; darbas nakties metu ir švenčių dienomis; daug komandiruočių į užsienio šalis. Tarptautinės organizacijos reikalavimus turime suderinti su LR aktais, kai darbo užmokestis skaičiuojamas ir kitomis formomis (akcijų opcionais ir t.t.). Šiuo atveju apskaita yra ne tik sudėtinga, tačiau kartu turi būti ir greita: antrą kito mėnesio dieną jau turi būti išmokėti atlyginimai darbuotojams.

Papildomos mūsų užduotys: informacijos teikimas audito kompanijoms, darbo santykių teisinių klausimų sprendimas, komunikacija su organizacijos darbuotojais/partneriais užsienyje, klausimų organizacijos darbo tarybai kėlimas ir pan. Visa tai turime atlikti laiku ir išsiversti su turimais resursais (kvalifikuotais darbuotojais ir tam tinkamomis sistemomis). Paslaugoms teikti naudojame dokumentų valdymo sistemas, darbo užmokestį skaičiuojame „Dynamics 365 Business Central“ sistemoje.

Klientas C

Gerai pasaulyje žinomos bendrovės padaliniai Baltijos šalyse. Teikiame jiems darbo užmokesčio skaičiavimo paslaugas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, todėl turime išmanyti ne tik Lietuvos, bet ir kitų šalių įstatymus bei teisę. Įmonėje, priklausomai nuo sezono, vidutiniškai dirba 250–350 darbuotojų. Darbo užmokestį skaičiuojame sistemoje „Vikarina“.

Klientas D

Lietuvos rinkoje puikiai žinomas kelionių organizatorius. Iki prasidedant pandemijai įmonė per mėnesį parduodavo 2000–3000 kelionių, atitinkamai pirkimo dokumentų kiekis – 3000–4000 vnt./mėn. Klientas mus pasirinko, nes mes puikiai išmanome PVM apskaitą pagal maržą bei kitus kelionių organizatorių ir platintojų apmokestinimo niuansus. Kliento apskaitai naudojame „Dynamics 365 Business Central“ apskaitos sistemą: ji padeda mums apdoroti didelius duomenų ir informacijos srautus.

Klientas E

Valstybės valdomai paslaugų akcinei bendrovei teikiame visas apskaitos paslaugas (įskaitant ir analitiko/finansų vadovo); kliento specifika: esame susipažinę su reikalavimais, keliamais valstybės valdomoms įmonėms, jų duomenų pateikimui, papildomomis ataskaitomis valdymo organams ir akcininkams. Įmonėje vidutiniškai dirba apie 90 darbuotojų, apskaitoma daugiau kaip 1200 ilgalaikio turto vienetų, metiniai pardavimai – virš 5,4 mln. Eur; įmonės apskaitos dokumentai teikiami per dokumentų valdymo sistemą, sukurta ir naudojama užduočių valdymo sistema, kadangi mūsų įmonėje su šią grupe dirba 3-4 darbuotojai; apskaita vedama „Dynamics 365 Business Central“ sistemoje, personalo dokumentai elektroniniu būdu administruojami naudojant BSS ERP sistemą, kurioje skaičiuojamas ir darbo užmokestis.

Klientas F

Vienas iš didžiausių lėktuvų bilietų pardavimo portalų Lietuvoje; per 30 skirtingų bankų ir mokėjimo platformų (pavyzdžiui, „Google Pay“, „PayPal“, „Braintree“, kriptovaliutų operatoriai ir pan.); operacijų importas į apskaitos sistemą; operacijų skaičius per mėn. – 15–20 tūkst.; metinė apyvarta – per 40 mln. Eur; pasitelkiami duomenų apdorojimo ir konvertavimo įrankiai, nes įmonė naudoja atskirą CRM ir pardavimų valdymo sistemą, o mes konvertuojame jos duomenis ir sukeliame į „Dynamics 365 Business Central“ sistemą.

Klientas G

Mumis pasitiki ir Lietuvoje veikiančio užsienio komercinio banko filialas bei dukterinė įmonė. Šiems klientams teikiame personalo dokumentų valdymo ir darbo užmokesčio skaičiavimo paslaugas.