MŪSŲ KLIENTAI
Klientas A
Organizacija, turinti įmones visose Baltijos šalyse. Per mėnesį generuojamas pardavimo sąskaitų kiekis – virš 70 tūkst. Valdomas ilgalaikio turto vienetų kiekis – daugiau nei 5 000, ir jis nuolatos kinta. Apskaitos operacijos yra sudėtingos, pvz., lizingas ir jo grafikai, draudimai ir draudiminiai įvykiai. Turime ne tik išmanyti visų trijų Baltijos valstybių mokestinę apskaitą, bet ir greitai valdyti informaciją. Įmonių grupė turi iki 5-6 darbo dienos pateikti rezultatus (ji priklauso biržoje listinguojamai bendrovei), taip pat teikti duomenis tarptautinėms audito kompanijoms bei konsoliduoti finansinius duomenis. Dirbama naujausioje „Microsoft“ apskaitos sistemoje – „Business Central“ (buvusi „Microsof Dynamics Navision“).
Klientas B
Lietuvoje žinomas gamintojas pasirinko mus kaip partnerį darbo užmokesčio skaičiavimui, nes mūsų specialistai patys gali paruošti ne tik BSS ERP duomenų bazę skaičiavimams, bet ir sukonfigūruoti dokumentų valdymo sistemą elektroniniam neatvykimų prašymų teikimui (su šablonais bei jų tvirtinimo sekomis). Įmonėje priklausomai nuo sezono dirba 140-160 darbuotojų. Bendradarbiavimo su šiuo klientu specifika, kad kliento darbuotojai patys tvarkys personalo informaciją, BSS ERP sistemoje, o mes jau po to skaičiuosime darbo užmokestį pagal pateiktą darbo laiko, atlyginimų bei priedų informaciją.
Klientas C
Gerai pasaulyje žinomos bendrovės padaliniai Baltijos šalyse. Teikiame jiems darbo užmokesčio skaičiavimo paslaugas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, todėl turime išmanyti ne tik Lietuvos, bet ir kitų šalių įstatymus bei teisę. Įmonėje, priklausomai nuo sezono, vidutiniškai dirba 150–250 darbuotojų. Lietuvoje darbo užmokestį skaičiuojame sistemoje „Vikarina“.
Klientas D
Lietuvos rinkoje puikiai žinomas kelionių organizatorius. Įmonė per mėnesį parduoda 3000–5000 kelionių, atitinkamai pirkimo dokumentų kiekis – 4000–6000 vnt./mėn. Klientas mus pasirinko, nes mes puikiai išmanome PVM apskaitą pagal maržą bei kitus kelionių organizatorių ir platintojų apmokestinimo niuansus. Kliento apskaitai naudojame „Microsoft Business Central“ apskaitos sistemą: ji padeda mums apdoroti didelius duomenų ir informacijos srautus.
Klientas E
Valstybės valdomai paslaugų akcinei bendrovei teikiame visas apskaitos paslaugas (įskaitant ir analitiko/finansų vadovo); kliento specifika: esame susipažinę su reikalavimais, keliamais valstybės valdomoms įmonėms, jų duomenų pateikimui, papildomomis ataskaitomis valdymo organams ir akcininkams. Įmonėje vidutiniškai dirba apie 100 darbuotojų, apskaitoma daugiau kaip 1200 ilgalaikio turto vienetų, metiniai pardavimai – virš 8,2 mln. Eur; įmonės apskaitos dokumentai teikiami per dokumentų valdymo sistemą, apskaita vedama „Microsoft Business Central“ sistemoje, personalo dokumentai elektroniniu būdu administruojami naudojant BSS ERP sistemą, kurioje skaičiuojamas ir darbo užmokestis.
Klientas F
Teikiame paslaugas el. parduotuvių naudotojams, prekiaujantiems per „Shopify“ platformą. Šio verslo specifika – didelis duomenų bei operacijų kiekis, valiutiniai piniginiai mokėjimai per „PayPal“, „Stripe“ ar pan. sistemas. Šio kliento atveju kokybiškai ir sklandžiai su dideliu operacijų kiekiu mums padeda tvarkytis „Microsoft Business Central“ apskaitos sistema bei sukurti duomenų apdorojimo ir robotizavimo sprendimai (pardavimo sąskaitų/piniginių mokėjimų kiekis per mėn. 1000-2000 vnt.).
Klientas G
Mumis pasitiki ir Lietuvoje veikiančio užsienio komercinio banko filialas bei dukterinė įmonė. Šiems klientams teikiame personalo dokumentų valdymo ir darbo užmokesčio skaičiavimo paslaugas.
Klientas H
Galime teikti ir labai specifines paslaugas: vienai didelei logistikos grupei apskaitome lizingo ir nuomos sąskaitas iš daugiau kaip 15 Lietuvos ir užsienio finansuotojų. Sukurti skaitmenizavimo ir informacijos apdorojimo sprendimai leidžia mums kas mėn. tvarkytis su 1100-1300 vnt. lizingo sutarčių. Paslaugos yra teikiamos kliento apskaitos sistemoje „Dynamics Navision“.