Darbo užmokesčio apskaita

 Mūsų teikiamos paslaugos ir jų privalumai:

Darbo užmokesčio apskaita ir apskaičiavimas. Suminė darbo užmokesčio apskaita, nesuminė darbo užmokesčio apskaita, padidintas darbų mastas – taikome tokį principą, kuris jūsų įmonei yra tinkamiausias. Galime darbo užmokesčio apskaitą įmonėje vykdyti pagal valandinį ar fiksuotą įkainį, skirtingas darbo apmokėjimo tvarkas, taikyti visa tai tam pačiam darbuotojui.

Įvairių bendradarbiavimo modelių taikymas. Dažniausiai visą su darbuotojais susijusią informaciją ir dokumentus tvarkome mes: sudarome tabelį ir paskaičiuojame darbo užmokestį. Tačiau tabelį apskaičiavimui galite pateikti ir jūs, o jei yra poreikis, galime darbo užmokestį išmokėti naudodami savo banko sąskaitą kaip tranzitinę. Galime skaičiuoti darbo užmokestį ir jūsų sistemoje. Dirbame su Microsoft Navision Dynamics, Microsoft Dynamics 365 – Business Central (Navision), BSS ERP, Vikarina, Rivilė sistemomis.

Konfidencialumo užtikrinimas. Dažnai įmonės perduoda skaičiuoti darbo užmokestį išorės partneriams norėdami užtikrinti visišką su darbo užmokesčiu susijusios informacijos nebuvimą biure ar darbuotojams prieinamose kompiuterinėse sistemose. Mes komunikuojame tik su nurodytais asmenimis, valdome visą personalo informaciją, apskaičiuojame darbo užmokestį ir įmonei perduodame tik nuasmenintą informaciją apie darbo užmokesčio ir susijusias sąnaudas jums tinkamu formatu ir struktūra.

Kasdienių darbų atlikimas. Apskaičiuojame visus su darbo užmokesčiu susijusius mokesčius, teikiame reikalingas deklaracijas VMI ar Sodrai, siunčiame darbuotojams darbo užmokesčio lapelius, atsakome į klausimus dėl apskaičiuoto darbo užmokesčio.

Vidaus kontrolės ir audito vykdymas. Laikomės tarptautinių audito kompanijų keliamų buhalterinės apskaitos standartų, vykdome kokybės priežiūrą, laiko apskaitą, atliktų darbų (proceso) kontrolę.

 

Mūsų naudojami įrankiai:

Alna HR Office Microsoft Navision – sistema, skirta mažo ir vidutinio dydžio įmonėms su 100 ir daugiau darbuotojų darbo užmokesčio skaičiavimui ir personalo informacijos valdymui. Patikimas ir seniai rinkoje naudojamas produktas, o jos funkcionalumas puikiai pritaikytas Lietuvos rinkai. Taip pat, lankstus, kadangi naudotojas be papildomo programavimo gali pats nustatyti darbo užmokesčio skaičiavimo logiką. BPO House ši sistema integruota su personalo dokumentų valdymo sistema Vecticum, todėl nereikia rankomis perkėlinėti duomenų iš vienos sistemos į kitą.

BSS ERP – integruota verslo valdymo sistema, išsiskirianti paprastumu, detalumu. Susieti personalo informacijos ir darbo užmokesčio skaičiavimo moduliai leidžia visus duomenis turėti vienoje vietoje. Tačiau bet kokią informaciją galima filtruoti pagal atskirų darbuotojų teises, taip užtikrinant informacijos konfidencialumą ir BDAR reikalavimų laikymąsi. Didelis šios sistemos privalumas – darbuotojų savitarnos sistema, kur darbuotojai gali pildyti atostogų ir kitus prašymus, matyti savo atostogų likutį, darbo užmokesčio lapelius, o jų vadovai taip pat patogiai prašymus tvirtinti kompiuterio ar telefono pagalba. Ir jokių popierių!

 

Mūsų darbo principai:

Pasitikime automatiniais sprendimais, taupančiais tiek verslo valdytojų, tiek apskaitininkų laiką bei suteikiančiais duomenis greitesniam procesų koordinavimui ar sprendimų priėmimui. Naudojame integruotas sistemas, kur informacija vedama vieną kartą vienoje vietoje, o po to naudojama darbo užmokesčio ar mokesčių skaičiavime.

Skiriame didelį dėmesį procesui ir jo efektyvumui: aiškiai dalinamės atsakomybėmis tarp mūsų įmonės ir mūsų kliento, pasiskirstome darbus įmonės viduje. Visuomet laikomės nustatytų terminų užduočių atlikimui.

Specializuojamės savos kompetencijos ribose: BPO House darbo užmokesčio apskaita įmonėje, personalo dokumentais ir apskaita rūpinasi atskiri darbuotojai, kurie nuolatos gilinasi į savo srities naujoves. Lietuvos apskaitos ir mokesčių sistema yra sudėtinga, todėl vienam asmeniui išmanyti viską yra tiesiog neįmanoma. O kur dar nuolatinė įstatymų, nutarimų, išaiškinimų kaita.

Gerbiame profesionalumą ir patirtį, todėl BPO House dirba tik aukščiausios kvalifikacijos darbuotojai, turintys ne vienerių metų patirtį buhalterinės apskaitos srityje. Personalas nuolat dalyvauja profesinio tobulėjimo kursuose, mokymuose ir dalinasi patirtimi.

BPO House – vienu žingsniu priekyje! Nuolatos domimės apskaitos tvarkymo naujovėmis, jos automatizavimu ir robotizavimu. Turime sukaupę didelę patirtį ir pirmieji rinkoje diegiame naujoves. Dirbdami su mumis jūs lenksite savo konkurentus.