Kompleksiniai verslo sprendimai
Mūsų teikiamos paslaugos ir jų privalumai:
Prisitaikymas prie individualių jūsų įmonės poreikių. Jūs galite gauti keletą sprendimų vieno langelio principu – galime jums pasiūlyti ne tik šias paslaugas: darbo užmokesčio apskaita, paprasta apskaita, personalo dokumentų administravimas, bet ir tinkamos apskaitos programos parinkimas, pasirūpinimas jų integracija su jūsų CRM, analitikos ar kitomis sistemomis, pasiūlyti pigesnius, bet ne mažiau efektyvius duomenų apsikeitimo sprendimus ir pan.
Verslo analitikos duomenys. Padedame savo klientams sukurti rodiklių ir verslo valdymo sistemas, panaudojant apskaitos programas, pažangius analitikos įrankius. Jas ne tik kuriame, bet ir padedame sudiegti, perimti apskaitą iš vidinės apskaitos ar kitų apskaitos bendrovių. Verslo analitiką ir apskaitos procesą projektuojame taip, kad organizacijos vadovai kuo greičiau gautų informaciją sprendimams priimti.
Efektyvių dokumentų valdymo sprendimų integravimas į jūsų įmonės veiklą. Jau daug metų savo darbe naudojame dokumentų valdymo įrankius, tokius kaip verslo valdymo sistema, kurių pagalba galime nuotoliniu būdu dirbti su savo klientais ir partneriais. Savo klientams taip pat siūlome pažangius sprendimus, kuriais naudojantis galima efektyviai dirbti nuotoliniu būdu.
Duomenų apdorojimo ir konvertavimo klausimų sprendimas. Padedame susidoroti su didelėmis verslo duomenų, dokumentų apimtimis juos skaitmenizuodami ir centralizuodami, naudodamiesi naujausiais automatiniais įrankiais, tokiais kaip verslo valdymo sistema Microsoft Dynamics 365 Business Central. Turime savo komandoje nuolat dirbantį IT specialistą, kuris rūpinasi kliento ir mūsų sistemų integracijomis ar duomenų apsikeitimu, jų apdorojimo sprendimais. Dirbant su mumis, jums nereikės samdyti trečios šalies IT pagalbai.
Duomenų ir informacijos apsikeitimo saugumo užtikrinimas. Mūsų naudojamos programos, informacijos saugojimo diskai yra uždaroje sistemoje, prie kurios iš išorės galima prisijungti tik naudojant VPN tunelius, dvigubą autorizaciją, o informacija ar bylos į išorę yra siunčiamos tik koduotos. Dokumentų apsikeitimui naudojami dokumentų valdymo sprendimai.
Mūsų naudojami įrankiai:
Power BI – šiuo metu pasaulyje pats populiariausias analitikos įrankis, kurį vysto Microsoft korporacija. Jis labai patogus norint sujungti duomenis iš skirtingų duomenų bazių ar tiesiog excel, turintis patogius vizualizacijos, skaičiavimo ir analizės įrankius, kur duomenis gali vertinti norimais pjūviais. Taip pat, greita ir patogu perduoti atliktą analizę kolegoms ar vadovams.
Microsoft Dynamics 365 – Business Central – anksčiau Microsoft Dynamics Navision vadinta verslo valdymo sistema, skirta vidutinio dydžio įmonėms bei lengvai prisitaikanti prie jūsų verslo specifikos. Siekiantiems saugumo, patikimumo ir veikimo tarptautiniame lygmenyje. Sistema leidžia optimizuoti finansų valdymą, gamybą, tiekimą, pardavimus, projektų valdymą ir kitus procesus, o jos funkcionalumas puikiai pritaikytas Lietuvos rinkai.
BSS ERP – verslo valdymo sistema, išsiskirianti paprastumu, detalumu ir atitikimu įstatymų reikalavimams vietiniu lygmeniu. Sistema verslo valdymo procesus apjungia į bendrą visumą, tad prisijungus matoma viskas nuo kontaktinės klientų informacijos iki buhalterinės apskaitos dokumentų. Ši sistema pasižymi puikiu dokumentų valdymo funkcionalumu.
Vecticum – verslo valdymo sistema, orientuota į procesus ir apimanti personalo dokumentų, sutarčių, sąskaitų faktūrų, įvairių tv
arkų ir didelės dalies personalo informacijos administravimą. Tai šiuolaikinė sistema, lengvai konfigūruojama ir adaptuojama pagal jūsų poreikius. Vecticum kūrėjai turi bene 10 metų patirtį tokio pobūdžio sistemų kūrime ir diegime. Sistemą per API galima integruoti su jūsų darbo užmokesčio skaičiavimo sistema.
Duomenų konvertavimo ir apdorojimo įrankiai, robotai – leidžia apdoroti didelės apimties duomenis, juos konvertuoti bei sukelti į apskaitos sistemas iš įvairių mokėjimo platformų, tokių kaip Google money, PayPal, Braintree, kriptovaliutų operatorių.
Mūsų darbo principai:
Verslo ir jo poreikių supratimas. Įmonės partneriai ilgus metu dirbo kituose versluose finansų vadovais ar patarėjais, todėl puikiai supranta verslą ir jo poreikius. Žinome, kad buhalterinė apskaita pagrinde yra ne teisingai suskaičiuoti mokesčius valstybei, o pirmiausiai užtikrinti verslo poreikius tam, kad verslo sprendimai būtų priimti laiku, o vertė akcininkams didėtų.
Pasitikime automatiniais sprendimais, taupančiais tiek verslo valdytojų, tiek apskaitininkų laiką bei suteikiančiais duomenis greitesniam procesų koordinavimui. Dokumentus skaitmenizuojame ir jų duomenis perkeliame į apskaitos programą, kad dirbant su jais būtų kuo mažesnė galimybė suklysti.
Specializuojamės savos kompetencijos ribose – BPO House turi verslo analitiką, darbuotojus su finansų vadovo kompetencijomis, kurie gali padėti jūsų verslui. Darbo užmokestį, personalo dokumentus ar apskaitą tvarko atskiri darbuotojai, kurie nuolatos gilinasi į savo srities naujoves. Lietuvos apskaitos ir mokesčių sistema yra sudėtinga, todėl vienam asmeniui išmanyti viską yra tiesiog neįmanoma. O kur dar nuolatinė įstatymų, nutarimų, išaiškinimų kaita.
Gerbiame profesionalumą ir patirtį, todėl BPO House dirba tik aukščiausios kvalifikacijos darbuotojai, turintys ne vienerių metų patirtį buhalterinės apskaitos srityje. Personalas nuolat dalyvauja profesinio tobulėjimo kursuose, mokymuose ir dalinasi patirtimi.
BPO House – vienu žingsniu priekyje! Nuolatos domimės apskaitos tvarkymo naujovėmis, jos automatizavimu ir robotizavimu. Turime sukaupę didelę patirtį ir pirmieji rinkoje diegiame naujoves. Dirbdami su mumis jūs lenksite savo konkurentus.